søndag 8. oktober 2017

Min rykende ferske kalender har ankommet forlaget




Min rykende ferske kalender har ankommet forlaget! Ja, den er så fersk at jeg selv ennå ikke har fått luktet og kjent og bladd i den! 

Her finner du mine streker og små tanker som passer til hver måned.

Har du lyst på en kalender til deg selv eller til en venn? Fine små julegaver, kanskje? ... Kun kr. 199,-

Kalenderen fåes kun i nettbutikken hos forlaget eller via meg. Men i skrivende stund hvisket noen meg i øret, at den kan fåes kjøpt i enkelte butikker som ønsker å ta den inn. Jeg forteller hvilke butikker det er, i løpet av noen få dager. Når butikkene har fått kalenderne. 

Ellers finner du en link på høyre side, her - og da kommer du rett inn til bestillingen. Eller ta kontakt med meg, hvis du heller ønsker det.

Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å dra til forlaget i morgen - for å se, lukte, kjenne, bla  - og fryde meg over at jeg faktisk har tegnet en kalender! 

Ikke nok med det; men det er første gang Forlagshuset i Vestfold gir ut en kalender! Litt stolt, da! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar