torsdag 3. august 2017

Tegninger og ord levert til forlaget

Hei, hei!

Det har vært stille fra min kant i sommer, men det betyr ikke at jeg har ligget på latsiden. Absolutt ikke, jeg har i grunnen gjort så mye kreativt, at armene mine verker både her og der - og min far måtte gi meg akupunktur i dag.

"Du må ikke bruke opp energien din, " sier min far.
"Men jeg har jo ferie og gjør jo bare det som er gøy!" svarer jeg.
"Det har ikke noe å si," supplerer min far. "Du gjør alt for mye, og du bruker opp energien din, samme om det er gøy eller ikke."
"Jasså," svarer jeg. "Ja, da skal jeg skjerpe meg. Jeg skal gjøre én ting av gangen..."

Og i dag var jeg innom forlaget - før akupunkturbehandlingen - og leverte fra meg bunker med tegninger og ord. Dette blir spennende. Jeg har tegnet og formet ord og setninger i hodet mitt i sommer - og dette skal nå gåes igjennom av min kjære forlegger. Og så - om rimelig kort tid - kommer det et konkret produkt ut av dette. Ja, antagelig ikke bare et produkt, men muligens to! To forskjellige. :-)
Jeg røper mer om ikke lenge - og jeg håper - og lurer på sånn litt passe ubeskjedent - at en del av dere er interessert i å få kloa i dette... Dette kan nemlig bli hyggelige julegaver. For eksempel. Fortsettelse følger veldig snart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar