tirsdag 27. juni 2017

Koppedamen!




Hmm ... det har kommet meg for øret at jeg blir omtalt som "koppedamen"... Ja, ja det høres ut som jeg er full av kopper! :-(( ...

Det er jeg heldigvis ikke, men, jeg har jo for såvidt mange kopper - eller krus - om man heller vil kalle dem, så jeg skjønner jo at jeg kan bli omtalt som det ... ;-)


I løpet av de siste dagene har jeg produsert kopper på spreng, for de skal alle brukes til en spesiell anledning. Hvilken anledning kan jeg ikke si - for det er fortsatt hemmelig... Noen dager til. Derfor er alle de "hemmelige koppene" pakket ned i esker og overlevert kjøperen for en liten time siden.


Ellers går det i skåler og kopper til alle mulige anledninger. 
Gi meg gjerne et hint om du ønsker en kopp. Husk, en kopp passer til den som har alt! ;-)





- En bokelsker går aldri til sengs alene -


Ikke visste jeg at alle disse dager som kom og gikk - la seg rundt livet






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar