søndag 19. mars 2017

Vinneren(e) er trukket!


I dag er dagen som vinneren av min lille giveaway ble trukket!

Tusen takk til dere alle for hyggelige tilbakemeldinger - og veldig stas at så mange ønsket å vinne en av mine kopper. Jeg skulle gjerne gitt dere alle en kopp, men beklager, sånn funker det nok ikke.
Når det er sagt, er det ennå mulig å kjøpe kopper av meg. :-)

Jeg hadde tenkt at det skulle være én vinner, men siden så mange kommenterte både på Facebook og på Instagram, så valgte jeg én vinner på FB og én på Insta.

Alle navnelappene ble samlet i hver sin skål, og jeg - eller rettere sagt - min kjære, trakk vinneren opp fra "Facebookskålen" - som ble Eva Refsdal.
Vinneren fra "Instagramskålen"ble Merete Anthonsen Hellestræ.

Gratulerer til Eva og Merete!


Dere to kan velge hvilken av koppene på giveaway-bildet som dere ønsker dere. Velger dere samme kopp, er det første mann til mølla som gjelder.
Jeg kontakter dere på pm på FB.

Tusen takk for deltagelsen! Det kan nok hende det kommer flere muligheter - og så lenge jeg synes det er gøy, fortsetter jeg å tegne og skrive på kopper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar