søndag 12. mars 2017

Kopper til enhver anledning - i esker!



Nå går det i mye kopper om dagen. Jeg reiser rundt og kjøper opp kopper og investerer stadig i nye tusjer. Og nå har jeg vært så heldig og fått spesialbestilt esker til koppene mine! Koppene må jo ha det litt staselig på vei til eieren, tenkte jeg. Og så er det veldig praktisk, om de skal sendes.

Så ønsker du å gi en helt personlig gave til en kollega, sjefen, en venninne, naboen eller til en du bare vil overraske litt - så får du en kopp med tegning og tekst, bare tekst, eller bare en tegning - stående i en fin eske.

En kopp koster kr. 125,- Vil du ha den i esken, blir prisen 145,-

Send meg en mail(livhege.refsdal@icloud.com) eller en melding på messenger på FB, om du skulle være interessert!

Eller legg igjen en beskjed her på bloggen.

God kaffekopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar