torsdag 8. september 2016

LIVsVISDOM - kommende, liten, annerledes bok fra meg!

Hei, hei, hei!

   Hva synes dere? Dette blir muligens coveret til min bitte lille bok som blir sluppet i høst! Den er ikke i nærheten av noen av de andre bøkene jeg har utgitt. Den er noe helt for seg selv, med lite tekst og mest tegninger.
   Jeg som aldri trodde jeg kunne tegne noe som var til å vise fram! Men nå blir det bok - en bitte liten bok som blir kalt LIVsVISDOM - pga navnet mitt og navnet til forlaget - og fordi jeg kommer med små tanker/refleksjoner - med enkle illustrasjoner som folk skal kjenne seg igjen i. Kanskje flest hunkjønn vil kjenne seg igjen ... eller kanskje ikke... Hvis vil folk ha denne lille boka som er ment som en liten oppmuntring, gave, refleksjon, gjenkjenning, humor... - så skal dere ikke se bort i fra at det kan dukke opp flere slike som bøker... i en litt annen forkledning.

   Boka kommer i løpet av høsten en gang. En årskalender for neste år kommer, også. Men jeg vet intet om når, enda. Håper den vil falle i smak hos noen av dere. Husk, sidene kan klippes ut og brukes til kort! Kjekt å ha!

Ha en toppers torsdag!

2 kommentarer:

  1. Det är klart att din mamma följer med dig och din vackra Livs Visdomsbok.
    Är helt övertygad om det.
    Här om dagen var det kanelbullens dag... Ett barn som nyss mist sin morfar sa att änglar behöver inte äta bullarna, de behöver bara doften.
    Så måste det vara tänker jag när en människa går bort, hon finns inte kroppsligen bland oss, men kärleken finns kvar både hos oss och bland änglarna.
    En förnimmelse som vi inte alltid kan förklara, men det behövs inga ord, bara kärleken dofterna och alla känslor som överväldigar oss.
    Jag ska berätta en liten episod för dig som hände när jag var 19 år.
    min farfar som jag älskade väldigt mycket blev sjuk och hamnade på sjukhus, kunde inte prata inte röra sig.
    Jag klarade inte av att besöka honom.
    Hade sådana samvetskval. Natten när han dog stod han plötsligt i mitt rum.
    Han bara log sitt fina leende, tittade på mig med sina varma ögon, sa inget men jag kände att han förstod och jag fylldes av en enorm värme och på samma gång ofantlig sorg. Kanske var det bara en dröm, men jag tror inte det. Stor kram till dig

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fantastiske historier, Elisabeth❤️ De gikk rett i hjertet på meg. Fantastisk! De vil jeg dele med min familie som kommer til oss i kveld. Nydelig klokskap fra det lille barnet ~ og vidunderlig at din far viste seg ~ med glede og kjærlighet. Det sies at det er slik det er ~ på den andre siden. Tusen takk for at du delte dette med meg. Varm klem til deg ❤️

    SvarSlett